-
En liten bildekavalkade
Bildedokumentasjon på de siste ukers aktivitet på sentralen. Det foregår saker og ting både ute og inne, det ryddes og ordnes utomhus og kreativiteten blomstrer innomhus i tillegg til kaffe og skravvel og sosialt samvær 😃
Ukas viktigste saker
Sist uke kom med mye sol og vårfornemmelse :)Derfor har det vært litt uteaktivitet utenfor skolen den siste uka.
Vi har hatt besøk fra kommunen og nå er tomtegrensene rundt skolen og grendehuset satt.
Det er igangsatt planlegging av utearealer og hvordan vi skal bruke området. Det skal blandt annet anlegges skotthyllbane, noe vi har fått penger til, og der trenger vi innspill til plassering og hender til utføring av arbeidet. Vi blir veldig glade når folk kommer for å hjelpe til :)
Vårpuss og vedlikehold utomhus er igangsatt for å få det trivelig til våren kommer for alvor.
Årsmøte ble avholdt sist torsdag med veldig god oppslutning. Alle i styret tok gjenvalg.
Medlemskontingenten holdes lik fjoråret og det vil komme vippskrav til dem som har godkjent det og faktura til dem som helst ville ha det.
Da takker vi for uka som gikk og begir oss inn i påsken 2026
Merk; kalenderen på hjemmesiden er oppdatert med åpningstider og happeninger i påskeuka
Hjertelig velkommen alle!!
Håkon i godt driv
Noen av guttane tar en kopp kaffe ved kjøkkenbordet
Noen av alle dem som deltok på årsmøtet
Del på:
-
De siste ukers viktigste saker
Det er en stund siden siste oppdatering, men her kommer en oversikt over det vi har drevet med på sentralen de siste ukene
-
Siste ukers aktivitet på sentralen
Vi jobber på :)
-
Nabomiddag på sentral´n
Nye kokker inviterte sist lørdag til middag på skolekjøkkenet
-
Morsdag på frivilligsentralen
Driftige damer tok styringa på kjøkkenet i helga og inviterte til morsdagsmiddag